Tuesday 12 July 2016

开心一笑




 昨天在店內一邊吃雞翅一邊用手機看股票。
一個乞丐進來乞討,我給他一塊雞翅後繼續看股票。
 乞丐啃著雞翅沒走,也在一旁看著,
他說:
長期均線黃金交叉,
KDJ數值底部反復鈍化,
MACD底背離,能量潮喇叭口擴大,這股要漲了..”
我驚詫地問:
“這個你也懂?”
乞丐說:
不懂?我會有今天?”

    ****************************************
动物的牢骚话:
1)袋鼠:唉,兜里没钱,口袋再大也还是鼠。
2)老鼠:唉,成天为了点吃喝担惊受怕,能不老吗?
3)鱼:打死我也不上网
4)乌贼:妈的,满肚子墨水居然还是贼。
5)刺猬:真想感受一下与别人拥抱的滋味。
6)母鸡:人们为什么不要我们搞计划生育?
7)奶牛:这么多人喝我的乳汁,却没有一个人叫我
8)蚊子:能让人类为我们鼓掌,死也值得!
******************************************
Doctor : Your Liver is enlarged 
Patient : Does that mean it has space for more whisky ? 
(This is called "Positive Thinking" )
                        
Lady to her dietician :- What l am worried about is my height and not my weight.
Doc :- How come???
Lady :- According to my weight, my height should be 7.8 feet.
(Now this is called "Positive Attitude" )

A Man wrote to A Bank...
"My Cheque was returned with remark
'Insufficient funds'.
I want to know whether it refers to mine or the Bank".

(This is self confidence in its peak )







No comments:

Post a Comment